Lazy Afternoon
Afgelopen donderdag 21 mei was er een gezellige sfeer in de Stadskeuken met warme Zuid-Amerikaanse klanken! Er werd volop genoten en gedanst op de muziek van de swingende liveband. De middag werd door Swoa georganiseerd.Een middag vol ritme en gezelligheid!


